7 Nisan 2010

GELMEDEN ÖNCE ARA !

Evet, beni gıcık eden bir başka cümleyle daha karşınızdayım. "Gelmeden önce ara." En kaba davranışlar arasında her sene ilk 3'e rahat girer. Evine gideceğiniz kişiye telefon açmıssınızdır, işte sana gelicem uygun musun şu saatte gelicem falan feşmekan, okey vermiştir o da, ama sonradan bir cümle patlatır: gelmeden önce ara. Lan daha neyini arıycam konuşup anlaşmışız işte. Saatini bile kararlaştırmışız. Araması mı kaldı daha? N'olcak aramazsam yatakta mı basıcam seni? her 10 dakikada bir arayayım istersen. Zaten sevgiliniz diyorsa direk terk edin. Hea çok acil bir durum olur o zaman sen ararsın beni böyle böyle diye.

Tekrar ediyorum aşırı derecede kaba bir davranıştır. Yapmayın sakın.

7 yorum:

trapano

haklı olabilirsin ama siz eskişehirliler öyle laf arası söylenmiş şeyleri senet imzalamış gibi algılıyorsunuz. 3 4 biradan sonra "yarın da görüşelim" diye aradan bi laf geçse, bi bakıyorum s.b. arıyor hani diye, sözünü tutmayan bir adam haline geliyoruz

çölde gezen

ulan berth bunu söyleyebilecek en son kişi sensin. hatta "gelmeden önce ara" lafını en çok duymayı hakeden kişi de sensin. mazin pekçok kara lekeyle dolu bu konuda, her ne kadar sen hatırlamadığını söylesen de.

olayı üstüme aldım. çünkü ben sana her seferinde söylerim bunu. bundan sonra da daha bir üstüne bastırarak söylicem. öptüm.

Adsız

beyler yazmadan önce haber verin ne bu böyle ! !

Zaphod

@trapano
o iş öyledir ama laf olsun diye yarın da görüşelim denmez. ben bu aralar birkaç kez söyledim ve gitmedim. içim acıdı, sözümü tutmayan adam gibi hissettim kendimi hatta bunlardan birini geçenlerde sana da yaptım. belli ki siklememişin. içim rahatladı. ama sikle.

Suda Balık

@Çölde Gezen

Postta bahsedilen durum "ikinci arayış"... Dolayısıyla aynı durum değil...hehe.. İkiniz arasındaki sorun "ilk arayışta".

berthelemy

@trapano

benim dediğim öylesine söylenmiş laflar değil zaten. kararlaştırılmış buluşmalar. senin dediğin tarzda buluşmalar pek gerçekleşmez zaten. önemli de değil bence. suda balık biraz fazla hassas bu konuda.

@çölde gezen
olm o başka mesele. gizemini koruyo hala. hem hala onun kininimi güdüyon.

bonsai midilli

bir kızın evine gidiyorsan zili çalmadan önce bile ara hatta. ne olacağı, neyle karşılaşacağın belli olmaz, saçma kaprisler bunlar. ara.

Herkes Yazıyor  © 2009