24 Kasım 2010

BAYRAM SONRASI, ASKER ÖNCESİ SON KEZ...

Karanlık bir gece

Sessizlik var sadece
Elimde tüfek başımda mihfer
Yanıma yaklaştı güzel bir dilber

Dedim güzel eller havada yaklaş
Parolayı bilmiyorsan hemen uzaklaş
Dedi genç ve güzel bir kızım
En az senin kadar yalnızım
Bırak elindeki tüfegi
Hatırla o eski günleri
Dedim güzel süngüm namus
Namlum ibret
Askerlik biterse şayet
Ne parola sorarım nede işaret




Organizasyon ustası, kolpa asker Suda Balık yine beceremedi... Yarın öğlen/akşam bakarda son kez bi rakı içelim, müstakbel memur da atlasın gece treniyle işi ne aq... Öyle asker şiirleri okuyacam ki, cüveyni gibi herkes anasına msj çekecek, yandaki teyze gibi herkes dehşete düşecek... the gömleği getirmemişim aq.. zaphod be sen saati ve gelecekleri ayarlarsın...

4 yorum:

Zaphod

Yarın 10.00 sularında iş kulelerinde ilk iş görüşmemi gerçekleştireceğim.

Eve dönüp tekrar gelmek enerjimden baya yiyeceğimden heralde Gizem'e gider, akşam da oradan gelirim.

Akşam diye düşündüm. Bilmem doğru ettim mi ama sanki akşam daha iyi olur gibi.

Bir de kırılma ama kimse senin için şehirler arası yolculuk etmez. -2 ile ben yaka değiştirriz ama o sorun değil.

Bu konuda beni göt etmeye hevesli arkadaşlar buyursunlar şenlendirsinler masamızı ama biz şuna -2, sen, ben saat 18.00 Bakar diyelim.

Adsız

ben mi gidim oğlum askere ben mi gidiimm heee :)
dün akşam çavuşoğlu gutinin penaltı sonrası ligtv kameralarına yansıdı eminim senden kaçmamıştır aga ;)
saygılar sunuorum
cüveyni...

Zaphod

cüneyt bana iş bulsana.

trapano

hahah kaçamadı japon, gol oldu ardamın sinemiymiş gibi emreyi gösterdi kameralar haha

Herkes Yazıyor  © 2009