13 Kasım 2010

Bayram Sonrası; Asker Öncesi..

Düzenli bir iş olasılığı. Kafa rahatlığı gibi mazeretleri öne sürerek bir kumar oynadım yine. Askeriyeyi arayıp "beni bir süre daha beklemeyin yiğitler." dedim. Sağolsunlar anlayış gösterdiler.
Gayet şeker gibi insanlar.
Faşist gelenek onları sevmeyenlerin uydurması olsa gerek.

Benim kolpalığım bir yana.. Buradan askere gideceği kesin olarak belli olan -2 ve trapano'ya uğurlar olsun demek istiyorum şimdiden. Ülkemizin batısında, kış nedir bilmeyen topraklar diliyorum kendilerine.

"Uzun Yolun Hikayesi" nicki arkasına sakladığım güzel insan ile ilişkim nedeniyle 2 haftada bir kesinlikle İstanbul semalarında görüldüğümü bilen insanlar vardır aranızda. Buna mukabilen "bayram sonrası; asker öncesi" son bir Peyote buluşması düzenleme arzusundayım.

Trapano'nun da katılımının beklendiği bu buluşma 21 Kasım 2010 Pazar akşamı gerçekleşecek diye ümit ediyorum. ("Bu hafta olmaz." diyecekler varsa 27'sinde kuzenimin nikahı olduğundan benim katılamayacağım alternatif organizasyon düzenleyebilirler.)

Buluşmamızda tüm Herkes Yazıyor moderasyonunu, yazarlarını ve okurlarını görmek istemekteyim.
Herkesin Peyote özlemi ile yanıp tutuştuğunu zaten biliyorum.
Yine de "mazeretlerinizi azaltın" derim şimdiden.

2 yorum:

trapano

şerefsiz! mikrop! bana özel jestlere karşı zaafımı kullanıyosun, fotoyu gördüm postu okumadan, " aferin lan geliyorum" dedim... önümüzdeki günlerde haber verecem..

en iyi okur: seni getirmeyi başarırsa, suda balık suda aslan olur...

çölde gezen

yolunuz açık olsun kelebeklerim... postal sağlam ayak kokusu yapar. dikkatli olun derim.

askerlikle ilgili tüm tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya hazırım....

Herkes Yazıyor  © 2009