25 Nisan 2010

TÜRKİYE KUPASININ BİRİLERİNE ETKİLERİ


Çok sevgili Trapano ile aramızda olan "daimi" bir sözlü iddiayı belgelemek istedim buraya.
"Fenerbahçe kırmak üzereyken tanımlanan rekorlar" gibi olmasın;
kaybetmeye gayet yakınken yazayım dedim.
Trapano tarafından kolpalıkla suçlanmaktan korktum.

İddiamız "Türkiye Kupası" üzerinden işlemekte;
İddiaya göre bu kupayı olur da iki takımdan biri kazanırsa, bu sevincini orjinal bir forma ile perçinleme fırsatını da eline geçirecek.
(Bu forma rakip takımın mağazasına bizzat giderek alınacak.)

İlk sene kazanan taraf olmuş. En ucuzundan formamı ve Büyük Beşiktaş'lı Sahte Japon için güzelinden bir bayrağı kapmıştım. (Trapano aylar sonra bu günü "hayatının en kötü günlerinden biri" ilan edecekti.)
Açıkça söylemek gerekirse hep kazanan taraf olacağımı "hiç" kaybetmeyeceğimi düşünmüştüm iddiaya girerken..
Bir mucize olur da ikinci senemde kaybedersem yazık olur bana.
Gönlüm Trabzonspor'dan yana.

5 yorum:

Adsız

ucuz ama orjinal formayi sen istemistin... ayrica iyi hatirlattin bi mucize olursa formayi kazanacam

trapano

Adsız

bu sefer atkı isterim.

trapano

iddayı anlamamışsın genç, senin bu yıl bişey isteme hakkın kalmadı

Suda Balık

@Sahte Japon
Maalesef Beşiktaş'ımız gruplardan çıkamadığından forma şansını en baştan kaybettik. Atkı alırım ama ben sana. FB kaybederse seni kazanmış sayarım.

@Trapano
Dün Eskişehir - Trabzon maçını izledim de... Trabzon'da hiç iş yok. Kupaya konsantreler ise bilmem.

trapano

oha kaç zamandır bjk kupayı alamıyor

Herkes Yazıyor  © 2009