13 Mayıs 2010


Futbolla ilgili bir post da benden olsun, eksik mi kalacağım, bir evde, bir gece, bir televizyonun karşısında, biri koltukta, biri her an kalkacak gibi, dakika dakika, saniye saniye;

Sudabalık : Olsun ya vursan geri dönüşü daha iyi olurdu gerideydim çünkü
Sudabalık : sorun değil çok pozitiviz
Çöldegezen : Aman abi aman abi
Sudabalık : Bi adam eksiltirsem feci kardır gol gelir dedim
Çöldegezen : Olur olur. Olsun maçın ilk tehlikeli atağı bizden
Sudabalık : sorun olmasın da abluka altına alındık gol yeriz
Sudabalık : tamam
Çöldegezen : gidin len
Sudabalık : sendeee
Çöldegezen : ahh yetiştiremedim üstüme çekeyim biraz dedim
Çöldegezen : ben çok tırstım orda benim bileeeme vurdu ama
Sudabalık : hissettim
Çöldegezen : hee sen kaymışın, İçeri geç
Sudabalık : Hayıııırr yatma yatma yatma! Futbolun adaleti yokk hep böyle bu çelsi!
Çöldegezen :anam anaaaamm topla abi topla topla
Sudabalık :Attı beea attı ve bitirdi maçı hey yavrum heeyyy
Çöldegezen : Arkamda interli köpeklerrr
Sudabalık : Gol bu gol be!!! deplasmanda gol yermişiz, hep basın yazdı bunları!
Sudabalık : Sağda solda konuşuyorlarmış hakkımızda
Sudabalık : Çok fazlayız ya biz!

izinsiz mizinsiz oldu ama, ne yapalım artık...

2 yorum:

-2

doğal yaşam alanında bir çift erkek.

trapano

ahahaha
Çöldegezen : ahh yetiştiremedim üstüme çekeyim biraz dedim
Çöldegezen : ben çok tırstım orda benim bileeeme vurdu ama
Sudabalık : hissettim

Herkes Yazıyor  © 2009