23 Mayıs 2010

1

Hiçbirimizden NBA istatistikçisi çıkmazmış.
Blogumuzun "hiper resmi" açılış tarihi olan 8 Mayıs'ta kim bilir hangi naneyi yiyorduk. (Halbuki gerçekler çok başkaydı.)
Pek yazık...ama geç değil.

Geçtiğini fark edemediğimiz bu yıl oldukça eğlenceli ve zordu blog için.. Zira bu yılda her tepkiyi layığıyla uçlara çekmeyi başardık. İnternet aleminin bize sağladığı bu özgürlüğü sonuna kadar sömürdük. Bağlarımızı ve bağışıklılık sistemimizi güçlendirdik. 12 yazar (Bunun usulü nedir?? Kendimi saymalı mıyım?), 6 izleyici ve bizi kenardan "anonim" izleyen tüm gönül dostlarına sonsuz teşekkürleri bir borç biliyorum bunun için.
(Bundan sonrası daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.)

Bir daha unutmamak için yazdım bu postu...
Son söz olarak varsayımsal takvimler, bitmeyen döngüler, nice mutlu seneler diliyorum herkese.
(Herkes karalasın bir şeyler.)

5 yorum:

Zaphod

sen unutulmasın diye yazmışın ama benim kafamda olaylar ayrıntılarından birer birer koparak silindiğinden eğer seneye kimse hatırlamazsa ben bu postu tüm ayrıntılarından sıyrılmış bir şekilde, muhtemelen şöyle hatırlarım: "suda balık blog'un yaş gününde bir post girmişti geçen sene bu günlerde" sonra da yalnızca post tarihine bakar 23 mayıs 2011'de bir post da ben girerim.
bu yorumun bile bir faydası olmaz bu yanılsamayı düzeltmek adına
bu yüzden böyle şeyler benden beklenmemeli.
neyse zaten aramızda en yıldönümü insanı olan sensin.

kutlu olsun...

-2

canım doğum günün kutlu olsun.

berthelemy

kutlayan herkese teşekkürler. iyi ki varsınız:))

trapano

yemin ederim nisanın sonlarında bakmıştım unutmayalım diye daha çok varmış diyip sallamadım... 3 5günlük bişey diyenlere inat...


@-2
ahahaha

Adsız

pasta da çok güzelmiş

sezin

Herkes Yazıyor  © 2009