9 Aralık 2012

Antakya

Çok kıymetli blogumuzun sürüncemede günler geçirdiği aşikar. Blogumuza "Ölü doğmuş bir çocuk" benzetmesi yapanların ileri görüşlü bireyler olduğunu göstermez lakin bu. Hala ümidim var benim. Hiç istemiyorum ama en kötü nostalji ile yaşatacağım blogu.
Blogumuzun sanatçı ruhu kömür an itibarı ile İskenderun'da (Trapano'nun himayesinde) askerliğini yapmakta. Hem bu gencimizin terhis anında yanında olmak hem de çok sevgili Trapano'yu doğal yaşam alanında ziyaret etmek adına 16 Ocak civarı Antakya'ya yollanıyorum. Ne kadar kalabalık gidersek o kadar güzel olur.
Yıllardır anlamı çözülemeyen, çok tartışılan, bizimle zerre alaka kurulamayan kızlı-erkekli gitarlı fotoyu da tarihin tozlu sayfalarına gömdüm. Yenisi umarım beğenilir. Herkese selamlar... Öpüyorum gözlerinizden. Mail atın arada. Mail severim ben.

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009