27 Mart 2012

2012

Ne zaman arsuz'dan dönsek anne trapano "insanın evi gibisi yokmuş" derdi de anlamadan tekrarlardım. Rakiplerimiz olan facebook ve twitterda yaşadığım kötü deneyimlerden sonra anladım ki insanın evi gibisi yokmuş... Evin reisi olmaktan vazgeçtik ama evden uzaklaştırılmayı beklemiyorduk... Kadim dostum çölde gezen'in uzaklaştırma, politikaları sonunda bitti de geri döndük... Ekibi tekrar topluyorum, kasabalı -2 ve gazi subay zaphodu da yönetime aldım, teknik anlamda çok geride kaldık ilk icraatımız "HY iphone application"ı olacak... Hemen ardından birkaç yazar transferi yapacağız...

2 yorum:

Suda Balık

Tüm enerjinle sataşmaya başlamışsın. Blogdaki o eski savaş ruhunu canlandırmaya yönelik bu çabanı takdir ettim.
Teknolojik olarak geri kalmamız da Selim Makina'nın blogdan desteğini çektiği dönemle başlamıştır.

-2

suriyeliler kızılayın dağıttığı ilkyardım malzemelerini satıyomuş.
var mı sizin işçilerden işe son günlerde yeni gömlekle gelen fln?

Herkes Yazıyor  © 2009