9 Haziran 2011

İstiyorum.

İşsizim uleyn. Buradan devlet büyüklerine, küçüklerine, mini mini yöneticilere sesleniyorum. İş istiyorum, aş istiyorum, kaliteli bir yerde istihdam edilmek istiyorum. tatilde yurtdışı planımı gerçekleştirmek, aylığı 200 lira olan spor salonu ücretimi ödeyebilmek istiyorum. Para kazanirken iyiydi tabi. Tabi. Özel sektörde de devlette olduğu gibi mayışımı peşin peşin alıp çalışmak istiyorum. Ac bilaç bir ay ise gidip gelmek istemiyor, kendime yazdan mütevellit renk renk kıyafetler istiyorum, kadın tutup evi dip köşe temizletmek, panjur denen o pislik yuvasını teek tek temizletmek istiyorum. Kapadokya'da balon turu yapmak istiyorum, boyumun bir 10 santim kadar uzamasını, saçlarımın hep fönlü kalmasını istiyorum. Kitap okurken zamanı kapatmak istiyorum, gece geç yattığımda sabah erken kalkmak istiyorum. Bir de hiç hediye seçmeyi sevmem, elimle şıklattigim an uygun birseyler gelsin işte istiyorum. Ve en önemlisi, hayatım böyle aylak aylak geçsin, bir sevgilimle bir annemlerle olayım bazen ise hep birlikte olalim istiyorum. Ama öyle bir yeteneğim olsun ki, gezerken para kazanayım istiyorum. Sayın seçim yatırımcıları, duyun yardım çığlığımı. Galiz (yeni öğrendim) sözlerle ortalığı kirletmek yerine isteklerimi vaad edin bana. Devletin görevi, vatandaşlarının refahını sağlamaktan başka birsey değil ki, bunun için kuruldu. Evet.

3 yorum:

-2

yazdıkça coşmuşsun bakıyorum.

bonsai midilli

bir solukta.

Adsız

başkan biraz dikkatli olsa, yazarın postun etiketlerine kendini eklememesine kızar düzeltme yapardı... başkan işte... keşke sadece kadim dost kalsaydı... başkan...

Herkes Yazıyor  © 2009