15 Ocak 2011

Beyaz Dut

Bugün hayatımda en çok tanışmak istediğim adam tipi ile tanıştım. Bakırköy Akıl Hastanesi'nde yatmış. Kasten adam öldürmeye teşebbüs eden ve bunu gerçekten yapıp beraat edecek kadar sorunlu bir şahsiyet.

Manik depresifmiş kendisi, üzerine sosyofobi... konuşmamızı 10 kere dışarı çıkıp geri gelerek tamamladı. Gözleri sürekli hareket halinde, anlattıklarımı onaylıyor ama tekrara kesinlikle gelemiyor. İlaçlarına baktım. Bilgi kırıntılarımı paylaştım ama ahkam kesmedim. İnanın bunu başardım sevgili herkes yazıyor okuyucuları.
Uzun Yolun Hikayesi adını verdiğim, sevdiğim insana anlattım biraz anlattıklarını ve gördüklerimi... söz verdirdi bana bu adamın çevresinde dolanmayacağıma dair...ama hayatta en merak ettiğim şey bu olabilir.
Sayesinde keyifli bir akşam geçirdim.
Bu arada 70'lerde bizim kahve gün aşırı kurşunlanırmış. Anarşikmiş bizimkiler...
Bugün bunu da öğrendim.
İzlenimlerim sürecek...katlim vacip.

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009