6 Aralık 2010

önce vatan

Önce Vatan

Bu toprağa nice canlar verildi,
Haindir ülkemi satan diyorum.
Zalimler ordusu yere serildi,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Toprağını sürdüm ekini biçtim,
Ekmeğini yedim suyunu içtim,
Asker olmak için sıraya geçtim,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Bir elimde silah birinde Kur’an,
Geldi diyorlar bak şehitlik sıran,
Babam bile olsa karşımda duran,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Gözümü kırpar da durursam beri,
Korkar da bir adım atarsam geri,
Kalbime saplayın tüm süngüleri,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Mehmetçik sınırda nöbet tutuyor,
Bütün sevdikleri rahat yatıyor,
Kalbi vatan vatan diye atıyor,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

Ağlamasın anam ağlamasın yar,
Vatan için ölmek olur mu hiç ar,
Size ahirette şefaatim var,
Önce vatan sonra vatan diyorum.

DİKKAT: BU GÜZEL ŞİİR HENÜZ TANIŞMA FIRSATI BULAMADIĞIM ŞAİR SN. SEDAT KOCABEY'E AİTTİR. BU GÜZEL POSTU DEĞERLİ ŞAİRİMİZİN BU GÜZEL ŞİİRİ İLE SÜSLEMEK İSTEDİM. KENDİSİNDEN İZİNSİZ KULLANDIM UMARIM HOŞGÖRECEKTİR. ŞAİRİN DİĞER ŞİİRLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

6 yorum:

Suda Balık

Ağlattın beni durduk yere.
Delirme sınırında geziiniyor gibisin.

trapano

ülkemi ne kadar çok sevdiğimi yeni anlamaya başladım, daha önce blogta bu sevgimi hiç göstermemişim, bari bu postlar bir nebze olsun anlatır sevgimi ahaha

-2

bana niye hala bi bok olmadı lan.

Zaphod

sen otobüsün önü kesilip istiklal marşı okunmaya başlandığında ağlayacaksın.

Adsız

uçağın önü kesilemiyeceğine göre ! !

Unknown

ben şair sedat kocabey blokta yayınlanan ÖNCE VATAN şiirinin yazarıyım..şiirimi blog ta girş sayfası yapan kardeşime sonsuz teşekkür ederim..ben bu şiir mersinde bir kansızın Türk Bayrağını yakmasına canı pahasına engel olan o kahraman polis kardeşimi gözümde yaşlarla izlerken yazdım.ve şimdi görüyorum ki bu memleket asla sahipsiz kalmayacak.Bana bu şiiri yazdıran Allah,vatan,bayrak ve millet aşkıdır.Türk doğmak ve Türk olmak bir ayrıcalıktır.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.....

Herkes Yazıyor  © 2009